Degiro
4.5/5

Beste Nederlandse broker & Laagste kosten

Twitter aandelen

Twitter Inc, beter bekend als Twitter, is gevestigd in Verenigde Staten aan 1355 Market St Ste 900, 94103-1337, te San Francisco. De CEO van het bedrijf is Jack Dorsey.

 

Het Twitter Inc-aandeel had op 29-07-2021 een openingskoers van $69,50, de hoogste koers was $71,59 en de laagste koers was $69,50. De slotkoers was $70,37 en is daarmee met 0,59% gestegen ten opzichte van de dag ervoor.

 

Inhoudsopgave

Twitter cijfers

Bedrijfscijfers zijn cruciaal om een bedrijf te beoordelen hoe het ervoor staat, het toont de financiële gezondheid aan van een bedrijf. Hieronder vind je een overzicht van de Twitter-cijfers van de afgelopen 4 jaren. Ontdek de totale omzet, het netto inkomen, de bruto winst, de operationele kosten, Research & Development-kosten en meer cijfers om een goed beeld te krijgen van het bedrijf.

Twitter kopen - Waar kan dit het beste?

Wij hebben een vergelijking gemaakt van de beste online brokers waar er geïnvesteerd kan worden in het Twitter-aandeel.

9,8Meer informatie

9,6Meer informatie
9,4Meer informatie

8,6Meer informatie

Overweeg je om te investeren in Twitter? Dan is het goed om alle informatie te hebben over dit bedrijf. Op deze pagina vind je daarom informatie over het bedrijf, de Twitter-koers, de verwachtingen en toekomst van Twitter en meer. Het is van belang om je altijd goed te informeren voor je kiest om te beleggen in Twitter -aandelen.

In bovenstaande tabel vind je een overzicht van de beschikbare brokers in Nederland om te beleggen in Twitter-aandelen. Als je het Twitter-aandeel wilt kopen, dan zijn dit allemaal goede, betrouwbare opties om eenvoudig een account aan te maken en te starten met beleggen op een veilige manier.

Twitter Koers - Wat is de waarde van aandelen Twitter?

In onderstaande grafiek kan je de koers van het bedrijf zien van de afgelopen 5 dagen. Hier zie je precies wat de Koers Twitter was. Het aandeel Twitter is te vinden op de New York Stock Exchange Inc, de afkorting op de beurs is TWTR.

Beurskoers Twitter | Wat hebben analisten als koersdoel?

Financiële analisten van banken en andere organisaties geven met regelmaat hun koersdoelen uit over een aandeel. Dit is een Twitter verwachting namens hun of hun bedrijf. Hieronder vindt je de laatste adviezen van analisten en experts. Zo zijn ervoor vrijwel alle bekende aandelen kortere en langere termijn adviezen van analisten. De aandelen zijn verkrijgbaar op de beurs bij eToro en DEGIRO.

witter verwachtingen – De toekomst van Twitter

Voldoen aan de verwachtingen van investeerders op korte termijn in een bedrijf dat ook een langetermijnvisie en productaanbod moet opbouwen, is de strijd die Twitter-CEO Jack Dorsey nu voert. In dit opzicht vormt hij geen uitzondering op de concurrerende eisen en spanningen waarmee de meeste bedrijven worden geconfronteerd. Partnership Twitter zet de volgende stap in een langdurige strategische partnership met Salesforce. Twee nieuwe Twitter-klantenservicefuncties worden geïntegreerd: klantenfeedback, een nieuwe ervaring waarmee gebruikers hun mening privé kunnen delen met bedrijven, een eenvoudige manier voor gebruikers om over te schakelen van openbare gesprekken naar privé berichten met bedrijven. Deze nieuwe functies zullen worden geïntegreerd met het Salesforce Customer Success Platform. Klanten zoeken tegenwoordig naar de gemakkelijkste en handigste manieren om feedback te geven of hulp te krijgen. Twitter is één van de meest populaire platforms voor klantenservice omdat het gebruikers een manier biedt om rechtstreeks met bedrijven te communiceren en snel oplossingen te vinden. De klantenservice op Twitter is de afgelopen twee jaar zelfs 2,5 keer zo groot geworden. Deze sociale revolutie heeft voor bedrijven een nieuwe verwachting gecreëerd om onmiddellijke, altijd beschikbare klantenservice te bieden. Blockchain technologie Blockchain technologie is de toekomst van Twitter. Twitter CEO, Jack Dorsey heeft herhaaldelijk gezegd dat Bitcoin- en Blockchain-technologie de toekomst is van zijn microblogplatform om het zo beter te beveiligen tegen hackers. Dorsey kondigde zo vorig jaar ook een non-profit platform aan genaamd Bluesky om een open en gedecentraliseerde standaard voor sociale media te ontwikkelen. "Blockchain en Bitcoin wijzen naar een toekomst en een wereld, waar content voor altijd bestaat. We zijn niet meer actief in het hosten van content, maar in de ontdekkingsbranche", zei de CEO van Square tijdens het virtuele Oslo Freedom Forum 2020.

Over Twitter

Twitter werd in 2006 als onderzoeksproject gestart door het bedrijf Obvious te San Francisco. Niet wetende dat Twitter vier jaar later al ruim 175 miljoen gebruikers telde. Twitter maakte de daaropvolgende jaren flinke sprongen. Dit kwam mede door de snelle verslaglegging van rampen en andere actuele gebeurtenissen. Vandaag de dag speelt Twitter daar nog steeds goed op in en is het een opvallend voordeel in tegenstelling tot andere media platforms. Helaas heeft Twitter duidelijk ook mindere jaren gekend. Verderop vertellen we u daar wat meer over. Het bedrijf werd opgericht in 2006 door een aantal mannen. Het gaat om Jack Dorsey, Christopher Isaac Stone, Jeremy LaTrasse, Evan Williams en Noah E. Glass. Dat jaar werd Twitter als een onderzoeksproject gestart door het bedrijf Obvious. Vier jaar later telde het platform al ruim 175 miljoen gebruikers. De daaropvolgende jaren maakte het bedrijf flinke sprongen. Nog steeds wordt er slim ingespeeld op het laatste nieuws in de wereld. Dat is een groot voordeel in tegenstelling tot andere social mediakanalen. Het hoofdkantoor van Twitter staat in Californië, in San Francisco. Veel bekende personen maken op dit moment gebruik van Twitter. Denk aan sporters, politici, artiesten en andere mediafiguren. Een van ’s werelds meest prominente twitteraars op dit moment is Donald Trumpp. In Nederland is Geert Wilders een van de meest bekende twitteraars. Namen die u vast niet zijn ontgaan. Er zijn vandaag zo’n 315 miljoen actieve gebruikers. Een opvallende mijlpaal was een totale hoeveelheid van ongeveer 500 miljoen tweets per dag in het jaar 2014. Vandaag de dag gebruiken miljoenen mensen Twitter. Het platform heeft een aantal opvallende voordelen. Zo is het eenvoudig te gebruiken. En er zijn veel verschillende mogelijkheden. Zo kan de gebruiker o.a. in realtime naar krantenkoppen en video’s duiken. Persoonlijke interesses kunnen eenvoudig gevolgd worden. Ook kunnen foto’s en video’s gemakkelijk worden gedeeld. Met een eigen tweet, retweet, share of reply doet u op simpele wijze mee aan het gesprek.

Netwerk onderhouden en uitbreiden

Het logo van Twitter is een vogeltje. Het gaat om een combinatie van instant messaging en webloggen. Een bericht wat via Twitter gestuurd wordt, wordt een Tweet genoemd. Je kunt gratis een account aanmaken, welke je kunt koppelen aan andere profielen. Zo kun je makkelijk het netwerk onderhouden en uitbreiden. Een geplaatst bericht komt dan terecht bij de mensen die jou volgen. Anderzijds ontvang je tweets van mensen die je zelf volgt.

Overal te gebruiken

Twitter kun je gebruiken met een smartphone en ook met een desktop of tablet. Over elk denkbaar onderwerp kan getweet worden. Het is bovendien een snelle nieuwsdienst. Het gebruik van Twitter is vrij eenvoudig. Er zijn daarnaast nog een aantal andere opvallende voordelen voor het gebruik van Twitter. Zo kan het gebruik ervan erg gezellig zijn.

Gratis miniblog

Je krijgt een gratis miniblog en kunt contact houden met iedereen die je volgt. Ook kun je gemakkelijk nieuwe mensen leren kennen met dezelfde hobby’s en interesses. Twitter is daarnaast niet alleen voor privé, maar zeker ook voor zakelijk gebruik handig. Het wordt dan gebruikt om contact met de doelgroep te onderhouden en voor het ontwikkelen van naamsbekendheid.

Missie Twitter

Twitter geloofd erin dat de open uitwisseling van informatie een positieve invloed kan hebben op de wereld. De missie is om de wereld een betere plek te maken. En dat door gebruik te maken van de positieve kracht van Twitter. Dit doel wordt omarmd door middel van maatschappelijke betrokkenheid en vrijwilligerswerk. Daarnaast door partnerschappen aan te gaan met liefdadigheidsinstellingen over de hele wereld.

Twitteradvertenties

Nu bent u hoogstwaarschijnlijk nieuwsgierig hoe Twitter aan haar inkomsten komt. Met andere woorden, hoe verdient dit platform geld? Twitter biedt o.a. op maat gemaakte oplossingen voor advertenties. Of de gebruiker nu een product lanceert of een merkverhaal promoot, de advertenties van Twitter helpen om doelen te bereiken. De gebruiker kan met een Twitteradvertentie op simpele wijze een campagne op maat maken. Denk aan doelen, doelgroepen en het budget. U begrijpt vast wel hoe waardevol dat kan zijn voor zowel particulieren als bedrijven.

Voordelen advertenties

Er zijn bij Twitter geen minimumuitgaven. In tegenstelling tot Facebook. De gebruiker betaald alleen voor de specifieke resultaten die nodig zijn. Denk aan nieuwe accountvolgers of het verzenden van verkeer naar een bepaalde website. Ook zijn er flexibele beheeropties. Met Twitteradvertenties kan de gebruiker meer likes krijgen. Het bericht kan worden vergroot en de gebruiker kan meer mensen laten praten over dingen die voor hem/haar het belangrijkste zijn. Denk aan een doel, project, bedrijf of merk. Er kan zo eenvoudig verbinding worden gemaakt met nieuwe doelgroepen.

Twitter Promote-modus

Net als heel veel mensen geen tijd of geen zin om een Twitteradvertentie te beheren? Echter wel een altijd-aan-promotie-oplossing nodig? In dat geval is de Twitter Promote-modus ideaal. Het is een maandabonnement van 99 dollar waarmee Tweets en de account automatisch gepromoot worden. Kijk voor een uitgebreid overzicht zeker even op de website van Twitter. Dat is absoluut de moeite waard.

Hoe werkt het?

Hoe werkt het dan precies? Wanneer de bovenstaande modus is ingeschakeld, worden de organische tweets die de kwaliteitsfilter passeren, automatisch toegevoegd aan een dagelijkse campagne die is gericht op de door de gebruiker geselecteerde doelgroep. Daarnaast voert de Promote-modus ook een campagne met gesponsorde account-items uit om bezoekers naar de profielpagina te halen. Evenals nieuwe volgers aan te trekken.

Twitter Analytics

Met de analyses van Twitter Analytics krijgt de gebruiker inzicht in de manier waarop de content die op Twitter wordt gedeeld, de groei van het bedrijf stimuleert. Wel zo handig natuurlijk. Enerzijds vindt de gebruiker op de startpagina van het account een algemeen overzicht van de statistieken. Deze worden van maand tot maand bijgehouden. Bovendien is daar te zien waar de gebruiker het beste gescoord heeft. Zo zijn de best presterende tweets te zien en kunnen de invloedrijke mensen in het netwerk ontdekt worden.

Dashboards

In het dashboard voor tweetactiviteit vindt de gebruiker de variabelen voor de afzonderlijke tweets. Daar is precies te zien hoe vaak Twittergebruikers elke tweet gezien hebben. Evenals geretweet, beantwoord en geliked hebben. Tot slot bevat het dashboard met doelgroep inzichten waardevolle informatie over de mensen die de gebruiker op Twitter volgen. Bovendien is daar de groei van het aantal volgers bij te houden. Zo komt de gebruiker meer te weten over de interesses en demografische kenmerken van de volgers.

Twitteradvertenties voor bureaus

En dan zijn er ook nog speciale Twitteradvertenties voor bureaus. Deze helpen drukke bureaus bij het maken, beheren en behalen van de beste resultaten. En dat uit meerdere campagnes. Er is een toegewijde ondersteuning en er zijn geavanceerde hulpmiddelen beschikbaar. Wel geldt er een minimale uitgave van 1.000 dollar per kwartaal. De gebruiker kan dit programma gebruiken om betere resultaten voor de klanten te behalen.

Twitter aandeel advies

Aandelenkopen.nl biedt geen advies over specifieke aandelen. Wij raden het aan om goed naar het bedrijf te kijken, de Twitter-kwartaalcijfers, de winstcijfers, de jaarverslagen, het vertrouwen in het bedrijf, de doelgroep, het team, de markt waarin het bedrijf zich begeeft en andere belangrijke macro economische ontwikkelingen in de gaten te houden om een goede keuze te maken. Het is belangrijk om te kijken welke rol het bedrijf in de toekomst kan spelen. Ten slotte raden wij altijd aan om het laatste Twitter-nieuws in de gaten te houden om te zien of er grote veranderingen zijn die invloed hebben.

Een aantal bekende en betrouwbare brokers in Nederland zijn DEGIRO (laagste kosten), eToro (aandelen + crypto verhandelen met lage kosten), BUX (eenvoudige app) en BinckBank.

Logo Alibaba Group Holding Ltd

Alibaba

Meer informatie
Logo Uber Technologies Inc

Uber Technologies

Meer informatie
Logo Walt Disney Co (The)

Walt Disney Co (The)

Meer informatie
Logo Microsoft Corporation

Microsoft

Meer informatie
Logo NetFlix Inc

NetFlix

Meer informatie