Degiro
4.5/5

Beste Nederlandse broker & Laagste kosten

aandelen

 

 

Inhoudsopgave

cijfers

Bedrijfscijfers zijn cruciaal om een bedrijf te beoordelen hoe het ervoor staat, het toont de financiële gezondheid aan van een bedrijf. Hieronder vind je een overzicht van de -cijfers van de afgelopen 4 jaren. Ontdek de totale omzet, het netto inkomen, de bruto winst, de operationele kosten, Research & Development-kosten en meer cijfers om een goed beeld te krijgen van het bedrijf.

kopen - Waar kan dit het beste?

Wij hebben een vergelijking gemaakt van de beste online brokers waar er geïnvesteerd kan worden in het aandeel.

9,8Meer informatie

9,6Meer informatie
9,4Meer informatie

8,6Meer informatie

Overweeg je om te investeren in ? Dan is het goed om alle informatie te hebben over dit bedrijf. Op deze pagina vind je daarom informatie over het bedrijf, de -koers, de verwachtingen en toekomst van en meer. Het is van belang om je altijd goed te informeren voor je kiest om te beleggen in -aandelen.

In bovenstaande tabel vind je een overzicht van de beschikbare brokers in Nederland om te beleggen in -aandelen. Als je het -aandeel wilt kopen, dan zijn dit allemaal goede, betrouwbare opties om eenvoudig een account aan te maken en te starten met beleggen op een veilige manier.

Koers - Wat is de waarde van aandelen

The underlying graph shows the performance of the company of the last 5 days. You can directly see what the stock exchange was. The stock can be found of the abbreviation of the exchange is 04337.

Beurskoers | Wat hebben analisten als koersdoel?

Financiële analisten van banken en andere organisaties geven met regelmaat hun koersdoelen uit over een aandeel. Dit is een verwachting namens hun of hun bedrijf. Hieronder vindt je de laatste adviezen van analisten en experts. Zo zijn ervoor vrijwel alle bekende aandelen kortere en langere termijn adviezen van analisten. De aandelen zijn verkrijgbaar op de beurs bij eToro en DEGIRO.

Wat is Starbucks?

Starbucks Corp. is een koffiebranderij en detailhandelaar van speciale koffie met activiteiten in ongeveer 82 markten over de hele wereld. Het bedrijf heeft meer dan 32.000 door het bedrijf geëxploiteerde en gelicentieerde winkels. Het opereert in drie segmenten: Americas, International en Channel Development. Het verkoopt ook een verscheidenheid aan koffie- en theeproducten en licentieert zijn handelsmerken via andere kanalen, zoals winkels met vergunning, kruidenierswinkel en foodservice. Het koopt en roostert koffie die het verkoopt, samen met handgemaakte koffie, thee en andere dranken en een verscheidenheid aan etenswaren via door het bedrijf beheerde winkels. Naast het vlaggenschip Starbucks Coffee-merk, verkoopt het goederen en diensten onder verschillende merken, waaronder Teavana, Seattle’s Best Coffee, Evolution Fresh, Ethos, Starbucks Reserve en Princi.

Wat gaat Starbucks doen in de toekomst?

Starbucks zijn missie is om de menselijke geest te inspireren en te koesteren, één persoon, één kopje en één buurt tegelijk. Hun waarden bestaan uit het met hun partners, hun koffie en hun klanten. In hun kern leven ze deze waarden na: Een cultuur creëren van warmte en verbondenheid, waar iedereen welkom is. Moedig handelen, de status quo uitdagen en nieuwe manieren vinden om hun bedrijf en elkaar te laten groeien. Aanwezig zijn, verbinding maken met transparantie, waardigheid en respect. Bij alles wat Starbucks doet het allerbeste leveren, hunzelf verantwoordelijk houden voor de resultaten. En bovendien zijn ze prestatiegericht, door de lens van de mensheid.

  • Starbucks wendt zich tot technologie

Starbucks heeft een team van technologen van wereldklasse dat zich elke dag bezighoudt met baanbrekende innovatie. Hun inventiviteit en intellectuele nieuwsgierigheid worden geëvenaard door hun toewijding om de Starbucks-ervaring mogelijk te maken, en dit wordt steeds belangrijker voor hoe technologie voor hun moet verschijnen, zei Gerri Martin-Flickinger, Executive Vice President en Chief Technology Officer van Starbucks.

  • NinetyToZero

De CEO's van Starbucks en Goldman Sachs zullen zich bij leiders uit de filantropie en de academische wereld voegen in een nieuw initiatief om de raciale welvaartskloof in de Verenigde Staten aan te pakken. Het initiatief heet NinetyToZero, zo genoemd naar de ongeveer 90% welvaartskloof tussen blanke en zwarte Amerikanen. De leiders beschrijven het doel als het bieden van een routekaart voor organisaties om 'eeuwen van discriminatie, segregatie en financiële uitbuiting tegen te gaan', volgens de lanceringsplannen van de groep die zijn aangekondigd.

  • Ecologische voetdruk Zuid-Korea

Starbucks is van plan om tegen 2025 wegwerpbekers uit zijn cafés in Zuid-Korea te verwijderen, de eerste dergelijke maatregel op een grote markt door de koffiegigant, omdat het ernaar streeft het afval van stortplaatsen te beteugelen en zijn ecologische voetafdruk te verkleinen.

Wat kunnen we verwachten van de Starbucks aandelen?

Starbucks is van plan om de uitbreiding van het nieuwe formaat, zoals pick-up en curbside, te versnellen, en verwacht dat het de drive-thru tegen 2023 zal uitbreiden tot bijna 45 procent van zijn Amerikaanse portfolio, een stijging van bijna 10 procent ten opzichte van het fiscale jaar 2020. Pre-COVID, ongeveer 80 procent van de omzet waren om te gaan.

Gezien de relatieve verzadiging in de VS, zal de focus de komende vijf jaar waarschijnlijk op China blijven liggen. De groei van het bedrijf in China hangt echter sterk af van de concurrentiestrijd met Luckin. Ondanks al zijn problemen blijft het bestaan.

aandeel advies

Aandelenkopen.nl biedt geen advies over specifieke aandelen. Wij raden het aan om goed naar het bedrijf te kijken, de -kwartaalcijfers, de winstcijfers, de jaarverslagen, het vertrouwen in het bedrijf, de doelgroep, het team, de markt waarin het bedrijf zich begeeft en andere belangrijke macro economische ontwikkelingen in de gaten te houden om een goede keuze te maken. Het is belangrijk om te kijken welke rol het bedrijf in de toekomst kan spelen. Ten slotte raden wij altijd aan om het laatste -nieuws in de gaten te houden om te zien of er grote veranderingen zijn die invloed hebben.

Een aantal bekende en betrouwbare brokers in Nederland zijn DEGIRO (laagste kosten), eToro (aandelen + crypto verhandelen met lage kosten), BUX (eenvoudige app) en BinckBank.

Logo Toyota Motor Corporation

Toyota Motor

Meer informatie
Logo Salesforce.Com Inc

Salesforce.Com

Meer informatie
Logo ABN AMRO Bank N.V.

ABN AMRO

Meer informatie
Logo NetFlix Inc

NetFlix

Meer informatie
Logo Walt Disney Co (The)

Walt Disney Co (The)

Meer informatie
Logo American Airlines Group Inc

American Airlines Group

Meer informatie